De Renckewitzschool - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Pearl - WaarBenJij.nu De Renckewitzschool - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Pearl - WaarBenJij.nu

De Renckewitzschool

Door: Pearl en mama

Blijf op de hoogte en volg Pearl

05 Juni 2014 | Suriname, Paramaribo

Gister en vandaag ben ik naar school geweest hier in Paramaribo. Het was heel erg leuk.
Ik heb zelfs 8 vriendinnen en 1 vriendje gemaakt. Ook moest ik het uniform aan. Dat vond ik zo leuk. Alle kinderen van de basisschool dragen het zelfde uniform. De kinderen van het voortgezet onderwijs dragen lichtblauw met jeans. De middelbare school draagt een poloshirt. Zo weet je precies op welke niveau een kind zit. De school begint om 07:45 u en eindigt om 12:45u. 's Middags is het te heet, dus is er alleen 's ochtends school. Er zijn ook geen ramen en geen deuren in de klassen vanwege de hitte. De juf vond dat ik goed in rekenen ben en in taal. Ik heb ook voorgelezen in de klas. Ik ga nu slapen, morgen vertel ik meer. Ik zal kijken of het mijn mama lukt om de filmpjes en foto's te uploaden. Internet is heel traag hier.

  • 07 Januari 2021 - 14:03

    Kamal:

    Gezellig lijkt mij
    ik heb daar op school gezeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pearl

Hier schrijf ik op wat ik allemaal in Suriname zal beleven.

Actief sinds 23 Mei 2014
Verslag gelezen: 683
Totaal aantal bezoekers 8688

Voorgaande reizen:

29 Mei 2014 - 19 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: