Thuis - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Pearl - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Pearl - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Pearl, mama en papa

Blijf op de hoogte en volg Pearl

22 Juni 2014 | Nederland, Barendrecht

Wat wij nog niet konden vertellen, is dat we op Schiphol mijn nicht Tyara hadden gezien.
Zij ging nadat wij waren aangekomen, naar Suriname als verrassing voor tante Marion. Die kreeg de volgende dag een verrassingsfeest vanwege haar 50ste verjaardag.
Tante Marion had geen idee dat ook zij die iedereen altijd verrast, ook een keer de pineut zou zijn. Volgens haar gingen ze naar Albina, dat ligt op dezelfde weg als waar oma en opa wonen. Dus stopten haar schoonfamilie om m'n oom Bieb op te pikken. Zij dacht dat ze op iemands feest was beland. Ze had helemaal niet in de gaten dat het bij oma en opa was. Er stond een andere tent met weer andere versiering. Wist zij veel. Toen ze uitstapte begon er een band te spelen. Nou ze wist niet hoe ze het had en het werd nog erger toen d'r dochter, mijn nicht Tyara, naar haar toeliep. Wat een giller.... Achterdochtig als ze is, liep ze om en in het huis heen om te kijken of wij daar ook niet verstopt zaten. Ze heeft werkelijk in alle ruimtes gekeken. Maar helaas, wij waren echt vertrokken.
De band heeft 4 uurtjes gespeeld. Het schijnt ook een knalfeest geweest te zijn.
Wij moesten vertrekken omdat ik maandag weer naar school moest. En mama en papa hebben gisteren de 20 km nachtstrandwandeling Hoek van Holland-Kijkduin v.v. gelopen.
Mama en papa hebben hem allebei uitgelopen, maar vraag niet hoe. Papa was als eerste over finish samen met nog 2 anderen. Mama had het na 15km moeilijk omdat ze weer pijn op de borst kreeg. Dus de laatste 5 km heeft ze op karakter gelopen en wou van geen opgeven weten. Twee uur nadat papa binnen was gekomen, kwam mama strompelend binnen. Ze kreeg van papa een medaille, maar moest meteen aan de ibuprofen vanwege de hele erge pijn. Langzaam begonnen de medicijnen te werken en mama viel in slaap in de auto. Ze heeft een hete douche genomen en is d'r bed ingekropen en klokje rond geslapen. Ik hoorde dit alles de volgende dag omdat ik die nacht bij tante Fanie mocht logeren. Gelukkig is alles goed gekomen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pearl

Hier schrijf ik op wat ik allemaal in Suriname zal beleven.

Actief sinds 23 Mei 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 8692

Voorgaande reizen:

29 Mei 2014 - 19 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: