Luchthaven Zanderij - Reisverslag uit Zanderij, Suriname van Pearl - WaarBenJij.nu Luchthaven Zanderij - Reisverslag uit Zanderij, Suriname van Pearl - WaarBenJij.nu

Luchthaven Zanderij

Door: Pearl en mama

Blijf op de hoogte en volg Pearl

19 Juni 2014 | Suriname, Zanderij

Zo t zit erop voor ons.
We zijn op de luchthaven Zanderij.
We vliegen over een uurtje met de nachtvlucht.
Morgenochtend landen we in Nederland.
Gisteren hadden we weer een feestje thuis.
Tante Marion is 50 jaar geworden. Het was onverwachts uitgelopen op een dansfeestje.
Zij was super happy en wat zag ze er mooi uit zeg.
Nou tot later weer.
Wij zijn even klaar met de vervelende muggen...
Ik ga oma en opa wel missen hoor.
Maar gelukkig kunnen we skypen

Groetjes van Pearl

  • 19 Juni 2014 - 23:56

    Mariëlle Koornstra:

    Hallo Pearl

    Ik hoop dat jullie een rustige reis hebben en dat jullie kunnen slapen aan boord van het vliegtuig.
    Paco en de pietjes zullen blij zijn je weer te zien en wij ook.

    Tot morgen, Mariëlle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pearl

Hier schrijf ik op wat ik allemaal in Suriname zal beleven.

Actief sinds 23 Mei 2014
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 8689

Voorgaande reizen:

29 Mei 2014 - 19 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: