De 1e dag in Suriname - Reisverslag uit Potribo, Suriname van Pearl - WaarBenJij.nu De 1e dag in Suriname - Reisverslag uit Potribo, Suriname van Pearl - WaarBenJij.nu

De 1e dag in Suriname

Door: Jennifer en Pearl

Blijf op de hoogte en volg Pearl

30 Mei 2014 | Suriname, Potribo

Heerlijk geslapen en de 1e dag is bijna om.
Vandaag was er eventjes geen stroom, dus konden we ook niet binnen douchen. Van opa en oma mocht ik daarom buiten met m'n papa bij de watertank onder de kraan staan. Na een uurtje was er weer stroom, dus kon mama wel normaal in de badkamer douchen.
De buurman kwam met een kleine kaaiman aanlopen. Heel apart.
Ik ben vandaag met m'n huiswerk gestart, die mama van juf Janneke heeft meegekregen. Ik had geen telraam, dus hebben we als telraam de eieren gebruikt die de kippen vandaag gelegd hebben. Dat was zo grappig.

  • 01 Juni 2014 - 14:36

    Mariëlle Koornstra:

    Wauw, op de eerste foto's lijkt die kaaiman wel een meter lang. Gelukkig is het maar een kleintje.
    Doe je wel voorzichtig met die tandjes.

    Mariëlle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pearl

Hier schrijf ik op wat ik allemaal in Suriname zal beleven.

Actief sinds 23 Mei 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 8682

Voorgaande reizen:

29 Mei 2014 - 19 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: