Dag 2 keukentje spelen - Reisverslag uit Potribo, Suriname van Pearl - WaarBenJij.nu Dag 2 keukentje spelen - Reisverslag uit Potribo, Suriname van Pearl - WaarBenJij.nu

Dag 2 keukentje spelen

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Pearl

31 Mei 2014 | Suriname, Potribo

Vandaag heb ik lekker buiten gespeeld en keukentje gespeeld met de vruchten en gereedschap van opa. Ro onze buurman heeft vandaag vis gevangen in de rivier achter op het erf.
Hij heeft kwi-kwi en nog een andere vis gevangen die ik niet ken. Kwi-kwi is een gepantserde vis.

• 01 Juni 2014 - 14:34

Mariëlle Koornstra:

Hallo Pearl

Jij hebt het zo te zien wel heel erg leuk daar in Suriname. Kusje van ons allemaal en een tjilp tjilp van de vogels thuis.

Mariëlle

• 01 Juni 2014 - 18:27

Sandra:

Heel veel plezier, geniet van al het moois en lekkers.

veel liefs uit Rotterdam.

• 01 Juni 2014 - 18:27

Sandra:

Heel veel plezier, geniet van al het moois en lekkers.

veel liefs uit Rotterdam.

• 02 Juni 2014 - 19:07

Juf Janneke:

Hoi Pearl,
    Is het erg warm daar? Hier vandaag wel. We hebben met gym gespeeld. En 's morgens hadden we pech. Het smartbord deed het niet. Elise was jarig en had een heel mooie traktatie met een foto van haarzelf op een paard op het cakeje. Vanmiddag hebben we, de meesters en juffen, afscheid genomen van Juf Mandy. Zij gaat nu met zwangerschapsverlof. Heel veel jongens waren naar een voetbalwedstrijd in de Kuip geweest. Ghana- Nederland. Gelukkig won Nederland.
    Groetjes, Juf Janneke