Schiphol - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Pearl - WaarBenJij.nu Schiphol - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Pearl - WaarBenJij.nu

Schiphol

Door: Jennifer en Pearl

Blijf op de hoogte en volg Pearl

29 Mei 2014 | Suriname, Paramaribo

Nu ben ik op Schiphol. We wachten bij de gate voor het vliegtuig dat ons naar Suriname gaat brengen. We stappen er zometeen in en dan gaan we naar opa en oma. En jullie zal ik heel erg missen en vooral Elise. Heel veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pearl

Hier schrijf ik op wat ik allemaal in Suriname zal beleven.

Actief sinds 23 Mei 2014
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 8672

Voorgaande reizen:

29 Mei 2014 - 19 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: