Nog 2 nachtjes - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Pearl - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Pearl - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Pearl

27 Mei 2014 | Nederland, Barendrecht

Pearl komt al de hele week continue d'r bed uit. Ze is helemaal hieperdepiep van de spanning...
De koffers zijn bijna allemaal ingepakt. Ik ben verbaasd over mezelf dat ik op schema ben.
Ricardo en ik hebben vandaag voor het laatst dienst gedraaid.
Het was weer een feestje op het spoor.
Dus het is geen straf om te vertrekken.

Morgen is Pearl er voor het laatst t/m eind juni.
Wat zal ze haar klasgenootjes missen en haar juffen.
Wij gaan morgen de laatste cadeautjes halen voor in de koffers.
En nog even langs onze groenteboer op de dijk om een bloemetje brengen. Hij gaat van een welverdiend pensioen genieten.
Jammer, want waar moeten we nu onze verse zuurkool halen maar begrijpelijk...

Zo nu nog even de laatste kleding strijken voor in de koffers, ff chillen met Ric op de bank als hij zo thuis komt van z'n werk.
Tot morgen

  • 28 Mei 2014 - 10:52

    Linde En Haar Familie:

    Wat leuk een blog!

    Mocht ik je zometeen niet meer spreken: Heeeeeel veel plezier met elkaar. En kom toch ook weer veilig en gezond terug.....

    goede reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pearl

Hier schrijf ik op wat ik allemaal in Suriname zal beleven.

Actief sinds 23 Mei 2014
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 8670

Voorgaande reizen:

29 Mei 2014 - 19 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: